نازنیننازنین20 سالگیت مبارک

نازنین

دوش دیدم

1391/9/15 19:05
نویسنده : نازنین
443 بازدید
اشتراک گذاری

دوش ديـدم كه ملائـك در ميــخانه زدند
--------------------------گل آدم بسرشتند و به پيمانه زدند
ساكنـان حــرم سـتــر و عـفـاف ملكـوت
--------------------------با من راه نشين باده مسـتانه زدند
آسـمان بـار امـانـت نتـوانسـت كـشيــد
--------------------------قـرعـه كار بـنــام مـن بيــچـاره زدنـد
جنگ هفتـاد و دو ملـت همه را عذر بنه
--------------------------چون نديدند حقيقت ره افسانه زدند
شكـر ايـزد كه ميان من و او صلـح افتـاد
--------------------------صوفيان رقصكنان ساغرشكرانه زدند
آتش آن نيست كه ازشعله اوخنددشمع
--------------------------آتش آنست كه درخرمن پروانه زدند
كس چوحافظ نگشاداز رخ انديشه نقاب
--------------------------تاسر زلف سخن رابقلم شانه زدند

 

 این شعر حافظ است که من این شعر را دوست دارم و ان را حفظ هستم و میخوانم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نگار
6 فروردین 92 23:07
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نازنین می باشد